OTRZYMAJ POŻYCZKĘ PRZEZ INTERNET
(NA KONTO)
Dla stałych klientów. Prosimy się zalogować

Kwota

Okres

dni

Pożyczasz:
2000
Prowizja:
321.10  
Odsetki:
25.35  
Do spłaty
2346.45
Dzień spłaty
10.02.2025
RRSO
145%
Weź swoją pożyczkę

Pytania i odpowiedzi

Kim jest Online Gotówka?

Onlinegotowka.pl to platforma internetowa z optymalnymi ofertami dostosowanymi do potrzeb każdego klienta, która udziela krótkoterminowych pożyczek online w 15 minut.

Kto nie może otrzymać pożyczki?

Pożyczki nie mogą otrzymać osoby:

  • wpisane na listę dłużników
  • które nie spłaciły poprzedniej pożyczki
  • które w trakcie rejestracji podały nieprawidłowe dane
  • w wieku poniżej 18 lat
  • nieposiadające stałego dochodu

Czy równocześnie mogę zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę?

Nie, jednorazowo można zaciągnąć tylko jedną pożyczkę.

Co należy podać w tytule przelewu weryfikacyjnego, niezbędnego do rejestracji i potwierdzenia rachunku bankowego?

Szczegółowe dane niezbędne do wykonania przelewu weryfikacyjnego będą wygenerowane na naszej stronie internetowej. Wystarczy skopiować odpowiedni tekst.

Co robić, jeśli nie otrzymuję kodu SMS?

W takiej sytuacji należy użyć przycisku „Otrzymać kod SMS” i kilka minut poczekać na otrzymanie wiadomości.

Kod SMS zostanie wysłany na numer telefonu wskazany przy zakładaniu profilu. Jeśli numer telefonu jest nieaktualny, należy zmienić dane w sekcji Dane profilu.

Ile pieniędzy mogę pożyczyć i na jak długo?

Możliwa do uzyskania suma pożyczki gotówkowej zawiera się w przedziale od 400 do 15 000 zł, natomiast okres pożyczki wynosi 65 dni.

W jaki sposób spłacić pożyczkę?

Przelewając sumę do spłaty na podane konto bankowe – przez bank internetowy, na poczcie lub w oddziale dowolnego banku.

W tytule przelewu należy wpisać „Spłata pożyczki nr [numer formularzu informacyjnego]”.

Jak sprawdzić, ile muszę spłacić i do kiedy?

Zaloguj się na swój profil użytkownika za pomocą e-mail oraz hasła, które ustaliłeś przy rejestracji. Znajdziesz tam wszelkie informacje, dotyczące swojej pożyczki.

Co zrobić, jeśli mam problem z logowaniem?

Aby zalogować się do Profilu klienta należy użyć przycisku „Logowanie” w prawym górnym rogu ekranu. „Login” to adres mailowy, który został podany podczas rejestracji.

Jeśli nie pamiętasz potrzebnego do zalogowania hasła, użyj przycisku „Przypomnij hasło” i postępuj zgodnie z komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod będzie wysłany na numer telefonu.

W przypadku kłopotów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta od poniedziałku do piątku 08:00 - 18:00, w sobotę i niedzielę nieczynne

Kto może otrzymać pożyczkę?

Obywatele Polski, którzy w chwili składania Wniosku o Udzielenie Pożyczki online ukończyli 18 lat, posiadający rachunek bankowy w jednym z polskich banków i aktywny telefon komórkowy oraz adres mailowy, nie posiadający zaległości w spłacie zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek.

Czy mogę otrzymać pożyczkę, jeżeli spłacam kredyt w innym banku?

Tak, szybka pożyczka może być udzielona, o ile nie zalegasz ze spłatą i nie figurujesz w rejestrze dłużników.

Jakie dokumenty są wymagane przy rejestracji?

Żadne – oprócz dokumentu tożsamości. Musisz mieć dostęp do Internetu, rachunek bankowy w polskim banku i telefon komórkowy.

Czemu nie mogę wziąć pożyczki na 65 dni?

Informujemy, że możliwość zaciągnięcia pożyczki na 65 dni jest dostępna nie dla wszystkich klientów. System automatycznie sprawdza, na jaki okres i na jaką kwotę możemy udzielić każdemu klientowi pożyczki.

Jak długo trwa oczekiwanie na decyzję o przyznaniu pożyczki?

Oczekiwanie na decyzję trwa kilkanaście minut. W niektórych przypadkach ten czas może ulec wydłużeniu.

Czy można spłacić pożyczkę przed terminem?

Tak, można ją spłacić w dowolnym momencie przed terminem upłynięcia okresu pożyczki.

Co robić, jeśli nie jestem w stanie terminowo spłacić pożyczki?

W przypadku pojawienia się problemów ze spłatą pożyczki prosimy skontaktować się z obsługą klienta info@onlinegotowka.pl

Jakie są godziny pracy Online Gotówka?

Wnioski o szybką pożyczkę gotówkową przyjmujemy całą dobę, jednakże ich rozpatrzenie może zależeć od godzin pracy BIGów oraz banku w którym posiadasz rachunek.

Co robić, jeśli nie pamiętam hasła?

W takiej sytuacji użyj przycisku „Przypomnij hasło” i postępuj zgodnie z komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod będzie wysłany na numer telefonu.

W przypadku kłopotów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta od poniedziałku do piątku 08:00 - 18:00, w sobotę i niedzielę nieczynne

Mariusz z Warszawy otrzymał 1200 zł